همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

آموزش اصول تهیه خبر و خبر نویسی برای کارشناسان ترویج استان ها

در روز دوم دوره آموزشی اصول و مبانی اطلاع رسانی ویژه کارشناسان تبلیغ و ترویج معاونت سواد اموزی استان ها ،اصول تهیه خبر و خبر نویسی آموزش داده شد .




به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی  در روز دوم دوره آموزشی  ویژه ی کارشناسان تبلیغ و ترویج معاونت سواد آموزی استان ها ،که  در  مرکز آموزشی شهید باهنر  شهرستان ملارد در حال برگزاریست ، آموزش های تخصصی اصول تهیه خبر و شیوه های خبر نویسی توسط عابدینی  یکی از سردبیران  خبرگزاری پانا ارائه گردید .

وی ابتدا به ارائه  تعاریف استاندارد و مطرح در زمینه روابط عمومی پرداخت و گفت : وظیفه روابط عمومی هر سازمان ، مدیریت ارتباطات بین عوامل درون وبرون سازمانی ،برای نیل به اهداف است تا سازمان از این طریق بتواند با محیط خود سازگار شده و نسبت به شرایط تغییرات لازم را در خود و مخاطبان انجام دهد .   

عابدینی به  نگرش های موجود در روابط عمومی نیز اشاره کرد و گفت :دو نگرش کلی در این زمینه وجود دارد یکی نگرش سنتی و دومی نگرش آرمانی است .وی به ویژگی های هر دور رویکرد اشاره کرد و به حاضرین در دوره توصیه کرد که در نگرش خود به رویکرد آرمانی روابط عمومی توجه بیشتری داشته باشند

وی به اصول و مبانی تهیه خبر پرداخت و  افزود : یک خبر  باید دارای ویژگی هایی مانند : درست بودن ، شفاف و واضح بودن ، جامعیت ، اهمیت و جدابیت باشد .

در ادامه کارشناسان حاضر در  این دوره به صورت عملی  نسبت به تهیه چند خبر اقدام نمودند و در مورد ویژگی های خبری اخبار تهیه شده با هم تبادل نظر کردند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.