همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

دستگاه چک پذیر ( محصولی دیگر از بانک آینده)

چک پذیر

 

چک پذیر؛ محصولی جدید

بانک آینده در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان گرامی بانک و نیز افزایش خدمات نوین بانکداری الکترونیکی، دستگاه های چک پذیر را برای نخستین بار در کشور و با همکاری شرکت توسعه فن آوری اطلاعات خوارزمی راه اندازی نموده است.

با استفاده از این دستگاه، مشتریان قادر خواهند بود؛ چک های خود را به صورت 24 ساعته و به صورت اتوماتیک، بدون مراجعه به شعب، به حساب خود و یا دیگران در بانک آینده واگذار نمایند.

بدین ترتیب مشتریان، بدون اینکه در نوبت ارائه خدمات بانکی قرار گیرند، میتوانند نسبت به دریافت سرویس خدمات واگذاری چک و یا پیگیری چک هایی که قبلاً بر عهده بانک واگذار شده است، اقدام نمایند.

طرح یادشده در انتهای سال 1391 عملیاتی شده و تاکنون 5 دستگاه چک پذیر در محل شعب مرکزی، بازارهای مبل(بازار مبل 1، بازار مبل 2- یافت آباد شرقی، بازار مبل 3- آیت اله سعیدی) و بازار موبایل راه اندازی و نصب  گردیده است.

عملکرد دستگاه این محصول به گونه ای طراحی شده است که فرآیند سرویس های بانکی مرتبط با چک (کلر) را که تاکنون به صورت دستی صورت می گرفته، به صورت «Self Service» انجام داده و در تمامی ساعات شبانه روز به مشتریان سرویس دهی نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.