همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

اس ام اس به بعضیا باید گفت تیکه دار

  به بعضیا باس گفت ببین عزیزم من تو زندگیم یه بار از فــــــــلــــا فــــــل گذشتم… تک دختر
دو بار هم از چیــــــــــــــپس و مــــــــــــــاست تک دختر
دیگه توکه از این ۲ تا بالاتر نیستی کــــــــه… تک دختر
.
.
 ﺑــﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑـﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
ﻓﻠﺴﻔﮥ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﻣــﺜﻞِ ﺳــﺲ ﺧــﺮﺳﯽ ﻣــَـﻬﺮﺍﻣـﻪ !
ﻓﻘﻂ ﺑﻠﺪﯼ ﺗـِـﺮﺗـِـﺮ ﮐﻨﯽ؛ﺑــﺪﻭﻥ ﺑــﺎﺯﺩﻫـﯽ !..


 .
.
به بعضیا هم باید گفت:
هی تو ببین منو
جای خالیتو یه چیز پر میکنه
اونم ته دیگ ماکارونی!!


 .
.
بـه بضیـا بایــد بگــی….:
“بیـمــار سکــوت تــوأم…..بیـشتــر خفــه شــو!!!”


 .
اس ام اس به بعضیا باید گفت

.
به بعضیا باس گفت: تندترین فلفلا هم نتونستن مارو بسوزونن….
تو که دیگه فلفل دلمه ایم نیستی عمو…:-)


 .
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
:))ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ و میشنوم ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﭙﺮﯼ ؛ ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎ من ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺝ ﭘﺮﻭﺍﺯﺕ ﺑﻮﺩﻩ


 .اس ام اس های تیکه دار 

.
به بعضیا باید گفت:
اگه قرار باشه سمت هر سگی که پارس میکنه سنگ پرتاب کنم به هدفم نمیرسم.پس مزاحم نشو لطفا…


 .
اس ام اس به بعضیا باید گفت

.
به بعضیا باس گفت :برو عقب عزیــــــزِ من !من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،شما که جـــــای خود داری !


 .
.
بِ بضی آ بآس گفت:
هر چقدم بِ خودت برسی؛
بآز بِ من نمیرسی
اونی که باس به ما میرسید، رسید… شما ندو… نمیرسی…

 .
.
به بعضیا هم باید گفت :
یا درکــــم کن…
یا شَر کـــم کن!

 .اس ام اس های تیکه دار 

.
ب بــعضــیـــــا باید گفت :
اگه رفتنت واسه خودت “جون” بود ، واسه ما “آخ جوووون” بود . . . ! !
.
اس ام اس به بعضیا باید گفت

.
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﮔﻔﺖ :ﺩﺭﺳﺘﻪ که ﻭﻗﺘﯽ شاخ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯼ ، ﺷﺎﺧﺖ ﺭﻭ ﻧﺸﮑﻮﻧﺪﯾﻢ !ﻭﻟﯽ ﻫﻮﻝ ﺑﺮﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ !ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ! نه !ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻋﺰﯾﺰﻡ !!!

 .
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿــــﺎﻡ ﺑﺎﯾـــﺪ ﮔﻔﺖ :
ﻋﺰﯾــــــﺰﻡ …
ﺍﺯ ﺩﺳتتـــــــ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺮ ﻣﯿـــﻮﻣﺪ ﺍﻧﺠــــﺎﻡ ﺩﺍﺩﯼ
ﺣـــﺎﻻ ﻧﻮﺑﺖ ﭘﺎﻫﺎﺗــــــﻪ
ﮔـــﻮﺭﺗــــﻮ ﮔــــﻢ ﮐــــﻦ !


 .
.
به بعضی از آقایون باید گفت ،
ازدواج مثل نماز میمونه. ….

نیت که کردی حق نداری اطرافتو نگاه کنی…”

 .
.
به بعضیام باید گفت با تو به طویله هم نمیتوان رفت چه برسد به زیر باران….!!!!!

 .
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.